همکاری مشترک انجمن صنفی با بانک صادرات

همکاری مشترک انجمن صنفی با بانک صادرات

به موجب تفاهم‌نامه بین انجمن صنفی و بانک صادرات ایران از این پس اعضای انجمن می‌توانند از خدمات زیر با معرفی‌نامه انجمن استفاده نمایند.

1-افتتاح حساب و همچنین نقل و انتقال وجه و صدور حوالجات داخلی و بین بانکی و ارائه گزارش عملکرد حساب‌ها و سایر اطلاعات مربوط به هر یک از حساب‌ها در شعب و یا به صورت آنی و سیستمی از طریق سامانه صورتحساب اینترنتی در شعب معرفی شده حسب اعلام و درخواست انجمن و اعضای آن اقدام می‌نماید.

2-بانک نسبت به پرداخت‌ طرح‌های تسهیلاتی سنا و میثاق برای هر یک از اعضا در چهارچوب قوانین و مقررات جاری بانک اقدام می‌نماید.

3-بانک نسبت به اعطای تسهیلات به پذیرفتگان فعال پایانه‌های فروش در قالب طرح صبای سپهر2 اقدام خواهدکرد.

4-بانک نسبت به پرداخت تسهیلات به اعضای انجمن با درنظر گرفتن معدل حساب و درچهارچوب بسته سیاست‌های اعتباری و ضوابط ناظر بر تخصیص اعتبار در هر سال و قوانین و مقررات جاری بانک و ضوابط ابلاغی از سوی بانک مرکزی اقدام می‌نماید.

5-بانک آمادگی صدور ضمانت‌نامه‌ها و گشایش اعتبار اسنادی ارزی و ریالی مورد نیاز اعضای انجمن در چهارچوب قوانین و مقررات جاری بانک و ضوابط ابلاغی از سوی بانک مرکزی را دارد.

6-بانک نسبت به طراحی و صدور انواع کارت‌های بانکی و در صورت نیاز با طراحی خاص برای اعضای انجمن در چهارچوب قوانین و مقررات بانک و بانک مرکزی اقدام می‌نماید.

7-بانک بنا به درخواست انجمن و اعضا در صورت تایید معاونت فناوری اطلاعات بانک و ادارات تابعه در محل ساختمان مرکزی انجمن، واحد‌های زیرمجموعه انجمن و اعضا با توجیه اقتصادی و مالی ناشی از تراکنش مالی انجمن و نیز شناسایی جریان رسوب موردنظر بانک از طریق حساب‌های متصل به درگاه نسبت به نصب، راه‌اندازی و جمع‌آوری دستگاه‌های پایانه‌های فروش ثابت و سیار و دستگاه ATM حسب مورد بدون پرداخت هرگونه هزینه (اجاره و آب و برق و....) با لحاظ موارد امنیتی در چهارچوب قوانین و مقررات بانک و بانک مرکزی و شاپرک اقدام خواهد نمود.

8-بانک نسبت به فراهم آوردن بسترهای مناسب برای جمع‌آوری وجوه اشتراکی اعضای انجمن به گونه‌ای که از طریق کلیه درگاه‌های حضوری و غیرحضوری قابلیت جمع‌آوری و پرداخت وجوه میسر باشد، اقدام می‌نماید.

9-بانک وفق ضوابط و مقررات جاری نسبت به طراحی و پیاده‌سازی سامانه مدیریت حساب‌های انجمن (سپهریار) برای انجمن و اعضای انجمن به درخواست انجمن اقدام می‌نماید.

10-بانک خدمات بانکی غیرحضوری مورد نیاز اعضا (اینترنت بانک، همراه بانک، درگاه پرداخت اینترنتی، سامانه صورتحساب، سامانه مدیریت واریز جمعی، سپهریار، پرداخت‌های شناسه‌دار، خدمات موردنیاز در بستر بانکداری باز و....) را با لحاظ اولویت در چهارچوب ضوابط و دستور‌العمل‌های مربوطه ارائه می‌نماید.

11-بانک در چهارچوب ضوابط و مقررات جاری تمهیدات لازم را برای در اختیار قرار دادن سامانه‌های انتقال وجوه غیرحضوری شامل سامانه موج و بانکداری باز را برای اعضای انجمن بر عهده می‌گیرد.

12-پرداخت تسهیلات به اعضای انجمن با ارائه معرفی‌نامه کتبی انجمن صورت پذیرد.

13-بانک نسبت به طراحی و ارائه انواع پوشش‌های بیمه مورد نیاز در حوزه‌های مختلف به صورت کلی و بر اساس مدت تعیین شده برای هر پروژه به‌صورت منحصر به‌فرد با نرخ‌های رقابتی و تخفیفات ویژه و تخصیص مشارکت در منافع بیمه‌گذار به واسطه طرح‌های مشترک با شرکت‌های هم گروه، ترجیحا از طریق شرکت بیمه سرمد اقدام می‌نماید.