فروش خودرو در سایت علی بابا


شرکت علی بابای چین که بزرگترین شرکت تجارت الکترونیکی دنیاست، یک واحد خودرو و یک واحد زندگی هوشمند تشکیل داد. علی بابا مانند سایر شرکت‌های فناوری چینی در شتاب برای معرفی خدمات اینترنتی و قابلیت‌های رایانشی در انواع مختلف محصولات مصرفی از تلویزیون و دستگاه‌های خانگی تا خودروهاست و به منظور نیل به این هدف بر روی قابلیت‌های آنالیز داده و رایانش ابری برای برتری یافتن و تکرار موفقیتش در تجارت الکترونیک در بخش‌های تخصصی‌تر دیگر حساب می‌کند.
بر اساس گزارش روابط عمومی انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی به نقل از رویترز، واحد کسب و کار خودروی علی بابا شامل خدمات بازاریابی خودرو است که بر مبنای آنالیز داده علی بابا، بخش فروش خودروی سایت خرده فروشی آلاین تی مال و وام دهی برای کمک به خرید خودرو خواهد بود.

بر پایه اعلام گروه علی بابا، تقریبا 50 برند خودرو شامل بی ام و، جگوار لندروور، کادیلاک، فولکس واگن، بوئیک، شورولت و تویوتا و 10 هزار نمایندگی فروش خودرو با این شرکت تجارت الکترونیکی در چین همکاری می‌کنند.

خودروساز چینی سایک ماه گذشته اعلام کرد برای سرمایه گذاری یک میلیارد یوان (161.08 میلیون دلار) به منظور طراحی خودروهای متصل به اینترنت با علی بابا همکاری می‌کنند.

این اقدام بدنبال ورود غول‌های فناوری چینی از جمله خود علی بابا در چند ماه گذشته به صنعت خودروی این کشور صورت می‌گیرد.

طبق آمار انجمن خودروسازان چین، مجموعا 23.49 میلیون خودرو در سال 2014 در چین فروخته شد که 6.9 درصد بالاتر از سال پیش بود و این کشور را بزرگترین بازار خودروی جهان برای ششمین سال متوالی ساخت.



اخبار مرتبط

در حال حاضر خبر مرتبط با خبر جاری وجود ندارد